AHK debelux
Evenementen

Een terugblik op 2023

12/12/2023

Het einde van het jaar staat voor de deur en we kijken terug op een succesvol jaar 2023 met interessante evenementen.

Verschillende innovatieve onderwerpen zoals waterstof, electromobiliteit, start-ups werden behandeld in verschillende formaten: delegatiereizen, conferenties, webinars, bedrijfsbezoeken en veel meer.

Te beginnen in februari met onze nieuwjaarsreceptie samen met de Duitse ambassade in Brussel, een delegatiereis van Belgische bedrijven in maart om de Duitse markt voor commerciële keukens te verkennen en onze webinarreeks "Be-Lux-Week", tot de ledenvergaderingen in juni met een boeiende presentatie over batterijproductie voor elektromobiliteit en onze conferentie "Three countries – One forum" in oktober - om maar een paar voorbeelden te noemen.

Lees en bekijk meer in onze brochure met veel foto's en feiten. We hopen dat u van onze evenementen heeft kunnen profiteren en we kijken ernaar uit u ook volgend jaar talrijk te kunnen verwelkomen.

Jaaroverzicht downloaden (pdf)