Verpakkingslicenties online aanvragen

07/01/2022

Bent u op zoek naar een juridisch conforme oplossing zonder bureaucratische inspanning om uw verkoopverpakkingen te licentiëren?

Zmart.de is een online portaal dat precies daarvoor zorgt.

Als onderdeel van het dual system Zentek vindt u hier contactpersonen voor digitale en snelle licenties. Het doel van zmart is om het complexe thema van de terugname- en verwijderingsverplichtingen onder de Verpakkingswet eenvoudig en begrijpelijk te maken. U zorgt voor de core business terwijl Zentek de verkoopverpakkingen die u op de markt heeft gebracht afvoert en instuurt voor recycling. Omslachtig papierwerk is verleden tijd! Vandaag licentieert u online - gemakkelijk, snel, voordelig en legaal. Het dubbele systeem Zentek werd in 2008 landelijk goedgekeurd. Het maakt deel uit van de Zentek Group, die sinds de oprichting in 1995 een stevige positie heeft verworven als dienstverlener op de afvalverwerkingsmarkt. Dankzij de gezamenlijke structuur van toonaangevende middelgrote afvalverwerkingsbedrijven heeft Zentek zich ontwikkeld tot een ervaren full-service provider voor afvalverwerkingsdiensten.

Het dubbele systeem van Zentek dekt alle verantwoordelijkheden van de Verpakkingswet, van verpakkingsvergunningen tot inzameling en scheiding van recycleerbare materialen en recycling.

Klik hier voor licenties met kortingscode

Matthias Popp

Afdelingshoofd