Ledennieuws

Competente partner voor bouwplanning

24/07/2020

Marx Krontal Partner is sinds juni 2020 lid van de AHK debelux.

Het ingenieursbureau voor de bouwsector, Marx Kronal Partner Gmbh stelt zich voor aan ons netwerk:

Wij ontwikkelen individuele, technisch veeleisende oplossingen. Onze focus ligt op de planning van bruggen en civieltechnische constructies, zowel bij de bouw van nieuwe gebouwen als bij bestaande constructies.

Onze 55 medewerkers van de MKP Gmbh richten zich op de uitwisseling van ervaringen en creatieve dialoog met elkaar. Onze toepassingsgebieden zijn civieltechnische planning, natuursteen, betononderhoud, spanningscorrosie, diverse drukproeven, deconstructie van bruggen, bouwwerkinformatiemodel (BIM) in de weg- en waterbouw, onderzoek en ontwikkeling. De kwaliteit van ons werk en de oplossingsgerichtheid, afgestemd op de behoeften van onze klanten, zijn voor ons zeer belangrijk. Wij hechten waarde aan langdurige en betrouwbare partnerschappen en aan eerlijk zakendoen met elkaar. Intussen is ons werkterrein uitgebreid tot heel Europa.

Wij hechten bijzonder veel belang aan het behoud van bestaande gebouwen. Wij ondersteunen de opdrachtgevers bij het behoud van hun gebouwen met behulp van diagnostiek, herberekening en monitoring van het gebouw, dat een centraal onderdeel van ons kantoor vormt. Dankzij onze uitgebreide technische uitrusting met de nieuwste onsite-onderzoekstechnologie, het labo voor bouwmaterialen alsook het meetlabo en de werkplaats zijn wij voor onze klanten in heel Europa voor bouwwerkdiagnostiek beschikbaar. Wij leveren de hele keten: van ontwerp en installatie tot de evaluatie van de meetgegevens en de interpretatie van de resultaten.

Op het gebied van nieuwe gebouwen creëren we grondstofbesparende structuren die harmoniëren met hun omgeving en een duidelijke vermogenscurve hebben. De diversiteit van onze competentie en de samenwerking tussen mensen met verschillende capaciteiten, achtergronden en karakters is een verrijking voor onze teams en vormt de basis voor het succes van Marx Krontal Partner.