Ledennieuws

De harpdistributie levert ook aan België

20/08/2020

Sinds juli 2020 is Salvi Music, gevestigd in Duitsland, lid van AHK debelux. Het bedrijf, dat 25 jaar geleden werd opgericht, verkoopt, verhuurt en repareert harpen voor professionele en amateurmuzikanten.

De winkels in Remagen en Berlijn bieden een grote keuze aan pedaal- en haakharpen, evenals een ruime showroom waar klanten de harpen kunnen uitproberen en testen. Salvi Music biedt zowel de Italiaanse Salvi-harpen als de Amerikaanse Lyon & Healy-harpen aan, beide bekend om hun oude vakmanschap en resonantie. Als lid van AHK debelux maakt het bedrijf gebruik van de btw-diensten. Salvi Music verdeelt haar instrumenten ook in België via een sub-dealer in Gent.

Salvimuziek in Remagen

De twee locaties van Salvi Music in Duitsland staan toekomstige professionele harpisten met inzet, service en productkennis bij in de keuze naar hefboom- en pedaalharpen, bladmuziek, snaren en accessoires. De locatie Salvi Music Remagen, gelegen aan de schilderachtige Rijn, is een gecertificeerde en geautoriseerde werkplaats voor harpreparatie en onderhoud. Daar is altijd een harptechnicus aanwezig.

De vestigingen van Salvi Music maken deel uit van een groep bedrijven die zowel hefboom- als pedaalharpmerken produceert en wereldwijd verdeelt met vestigingen in Italië, Rusland en Groot-Brittannië.

Contact:

Erica Cignarale